lørdag, januar 21, 2012

Fantastiske gulv

Sitter å drømmer om hvordan gulv jeg ønsker meg når vi flytter... Er jo så utrolig mye fint å velge i!



Dette er jo gulvet vi har nå og jeg har hele tiden tenkt at jeg ønsker meg gulv som er i samme nyanse, men litt "grovere" slik som noen av disse kanskje?


















Sukk, finnes så mye fint! Får vel ta noen runder i butikkene og se hvilke gulv som bare roper: KJØP MEG! Heldigvis jeg har god tid, vi har jo ikke noen ny leilighet å flytte inn i enda...
Ligger 2 slike leiligheter vi er ute etter på FINN.no, men de ligger i 4.etg og vi ønsker oss i 1. 2. eller muligens 3.etg (Terrasseblokk, så leilighetene bli mindre jo høyere opp man kommer)
Men får bare ha is i magen og krysse fingrene X og håpe at det dukker opp noe for oss snart :)
Nå skal vi i barnebursdag, vår fantastiske nevø blir 2 år på mandag og skal feires i dag! HURRA!


















Ha en finfin Lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar