torsdag, januar 19, 2012

"in between homes"

















Vi har nylig solgt vår kjære 3roms på Etterstadsletta og den 15.februar vil en ny familie flytte inn her…
Rar tanke, men en veldig deilig tanke også.

Vi er nå på leting etter den perfekte leiligheten for oss, den har ikke dukket opp enda så vi er for øyeblikket ”between homes”, men når den dukker opp er jeg KLAR! Gleder meg som et lite barn til å begynne å pusse opp, innrede og ikke minst bo i vårt drømmehjem.
Vi venter på en 4roms her på Etterstad, samboeren min er oppvokst her og jeg har i grunn funnet meg veldig godt til rette her jeg også. Godt å bo sentralt uten å bo midt i Oslo, føler jeg har alt jeg trenger i nærheten. Buss, T-bane, tog, flybuss, butikker, cafeer, treningssenter, barnehager, skoler, lekeplasser, store grønne sletter og for ikke å snakke om familie og venner! Så uten tvil her vi vil bo, men det var nok Etterstad-reklame for i dag...
















For en periode skal vi låne sokkel-leilighet i mine foreldres hus på Lørenskog, godt å slippe å måtte ut på leiemarkedet mens vi venter. Så da blir det en periode uten noe innredning og styling, men mye tid til planlegging og innhenting av inspirasjon og ideer!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar