mandag, februar 06, 2012

Morgenstund har gull i munn?

Nå sitter jeg for første gang på toget på vei til jobb etter at vi "flyttet" til Lørenskog. Tung morgen! det laver ned og blåser nærmest snøstorm ute så jeg måtte opp MYE tidligere enn jeg pleier! 
 
Brrrrrrr!
Når arbeidsdagen er ferdig skal jeg og Lars møtes i leiligheten for å få med oss resten av tingene våre, deretter er det bare hvitevarer og vasking igjen... Merker jeg begynner å grue meg litt, er jo så utrolig mange fine og artige minner fra tiden i denne leiligheten! Vår første leilighet! Kan ikke beskrive hvor stolt og lykkelig jeg var når vi kjøpte den. Nå håper jeg bare at det ikke er så lenge til vi finner drømmeleiligheten vår! Føler nesten livet er litt på pause nå før dette kommer på plass. 
 Men men, det ordner seg vel snart! Nå er kaffen inntatt fra min elskede Bodumkopp og jeg er nesten fremme!
Lekker kaffekopp i offwhite fra Bodum. Perfekt på reisen. 0,35 l. Verdi 299 kroner.  
Ha en finfin dag så skal jeg få lagt ut noen bilder av strikkelampen etterpå, den er så fin!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar