mandag, februar 20, 2012

kreative krukker































Flere kopper og krukker som har fått seg "gensere" 
Lurer på om jeg skal få med meg jr så kan vi prøve oss på å lage krukker med kvister og krukker som er surret med hyssing, fant nemlig dette bildet og da ble jeg VELDIG inspirert!


































Drømmer meg helt bort her, en ting er helt sikkert: Jeg kommer til å ha en del pynteting klart til vi finner oss ny leilighet...
Men nå tror jeg jammen jeg skal få brukt noe av energien min på noe annet enn planlegging! Jeg tar turen til SATS, jeg prøver å holde treningen litt i gang oppi alt dette med flytting selv om det slettes ikke er lett når sofaen kjennes så fantastisk og Hotel Cæsar brått ble SUPER spennende... haha nei, nå pakker jeg sekken og tar turen før jeg mister motet!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar