tirsdag, mai 22, 2012

Pinnestoler

*Etterlysning*

Noen som vet hvor disse stolene kommer fra? Dumpet tilfeldigvis innom dette bildet, men finner ikke noe kilde, navn eller fotograf...
Elsker de! Vil ha 4 slike i stua!


Tror de ville passe veldig godt til mitt nye stuebord fra Palma!
Elsker den grove industrielle stilen, og hvordan den hvitlaserte bordplaten myker opp utrykket, og skaper en spennende kontrast mot det røffe og harde understellet i metall.


Vi skal ha en langbenk på den ene siden av bordet (inn mot veggen) og stoler på andre siden. Har ikke funnet benk som er lang nok noe sted, så ser ut til at det blir en hjemmelaget variant.
Stoler ante jeg egentlig ikke hva jeg ville ha før jeg kom over bildet øverst, noe som nå sikkert kommer til at jeg aldri finner de jeg vil ha...

Nå må jeg finne sengen, jobben kaller i morgen tidlig.
Kommer nok til å drømme om flytting og møblering...






3 kommentarer:

  1. Hei! Fint blogg du har!
    Ser ut som en variant av en windsor stol kanskje?
    Men ser den har noen buer nede ved overgang fra setet til rygg som ikke er typisk for en winsdor ;)

    SvarSlett
  2. Så fiiint bord !! Det likte jeg veldig godt.
    Likte meg godt her på bloggen din også - jeg legger meg så klart til som følger :-)
    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  3. takk for hyggelig kommentar og for at du følger ;)

    SvarSlett