søndag, juli 01, 2012

2 meter og 40 cm med benk...

Ja, etter å ha lett på finn i en måned gikk det opp for meg at jeg kanskje må lage en benk selv
(les:Lars må lage en benk)
Men så kom moren min med reklame fra Living, Rocco benk er faktisk 240 cm og fin er den også! Så da kastet vi oss i bilen og dro til Living, 15 minutter senere var vi eiere av en Rocco-benk!
Spent på å se den sammen med spisebordet, tror det kommer til å bli ganske stilig! Benken er nok litt mørkere enn det den ser ut som på dette bildet.


Nå er det bare å finne stoler som passer til - DA snakker vi utfordring! Jeg har jo falt for noen pinnestoler, fant noen som lignet på finn.no faktisk... Ringte og snakket med selger og avtalte pris og henting dagen etterpå. 2 timer før avtalt hening fikk jeg følgende SMS: "Hei, solgte stolene i går! De som skulle ha kjøleskapet tok med seg stolene i samme slengen."
KAN TRO SKUFFELSEN VAR STOR! Men jaja, jeg får bare lete videre.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar