søndag, juli 01, 2012

male pinnestoler

Jeg er nå tilbake etter en tur til Frogner, hvor jeg har vært og hentet mine fire nye pinnestoler!
Har siklet på Tacher, men fire slike hadde jeg desverre ikke råd til - så da må man improvisere litt.
Kom over en som solgte fire Olle stoler i bøk fra IKEA for 400,- så da var det bare å ta turen.
Den er jo veldig fint og i en helt annen prisklasse! Liker at den har få pinner i ryggen og at den ikke har noe "dill" eller snirkler i designet, den fremstår som veldig nett og enkel.
Våre Olle stoler skal males i Sort Pepper fra Lady - silkematt. 

Tror det kommer til å bli stilig sammen med Rocco benken fra Living og spisebord fra Palma! Gleder meg veldig til å se alt på plass i ny leilighet! Ikke mange dager igjen til flytting nå!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar